ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ:
• Доставка по Києву Новою поштою Залежить від розміру и ваги посилки согласно з тарифами НП
• Доставка по Україні здійснюється службами - "Нова Пошта", " Інтайм ", " Ділівірі " згідно з тарифами.

Нюанси ДОСТАВКИ
• Доставка здійснюється в течение 1-3 робочих днів, после підтвердження замовлення. Час доставки Залежить від режиму роботи кур'єрської служби.
• Термін доставки світильників и ламп и люстр нашого виготовлення варіюється від 1 2 тіжнів в залежності від складності техніки Виконання роботи.
• Доставка здійснюється з 10.00 до 21.00 з понеділка по неділю. Если у Вас є Преимущества за годиною доставки, вкажіть їх в коментарях при оформленні замовлення. Наша служба доставки обов'язково врахує Ваші побажання.

Повернення
* Ві маєте право повернути або обміняті куплений у нас товар, если ВІН НЕ підійшов Вам за будь-Якім характеристикам течение 7 (семи) днів. Кошти за товар, Який вам не підійшов повертаються в повну обсязі.

Повернення товарів в нашому інтернет-магазин. Повернути товар Ви можете за адресою м.Київ вул , Бориспільська 9 або Відправити товар через Нову пошту р Київ НП 283; Режим роботи: ПН-ПТ з 9 до 18:00; срок, в течение которого товар может буті повернення НЕ более 14 днів);

    
    
    
    Необходимо Збереження товарного вигляд, СПОЖИВЧИХ властівостей товару належної якості до повернення его продавцеві, а такоже документів, что підтверджують покупку товару; Відмова від товару. Повернення товару належної якості согласно із Законом покупець має право повернути товар без Пояснення причин. Альо только у Встановлені Терміни і при дотріманні ряду умов, про які ми розповімо нижчих. Отже, відповідно до закону покупець має право відмовітіся від товару належної якості без Пояснення причин: - до моменту Отримання товару в будь-який момент; - в течение 7 днів з моменту Отримання товару. Повернення товару можливе только при одночасному дотріманні покупцем Наступний умів: Збереження зовнішнього вигляд товару. Йдет про ті, что товар не повинен БУВ буті у вжитку. На товарі повінні буті збережені всі бирки и ярлики. Альо мова идет самє про товар, а не про его упаковці, тому, если Ви перешлете нам товар через кур'єрську пошту, ми НЕ відмовімо вам у прійманні товару на тій підставі, что упаковка товару пом'ята; Збереження СПОЖИВЧИХ властівостей товару; наявність документів, что підтверджують факт придбання товару (таким документом может буті касовий чек, товарна накладна, акт прийому передачі). Зверніть увагу! При цьом покупець всегда має право використовуват, например, показання свідків для доведення факту покупки товару, если товар БУВ Придбаний в нашому фізічному магазині. Покупець НЕ має права повернути товар, в разі если товар має індивідуально-візначені Властивості и может буті використаних только данімі покупцем. Іншімі словами, если товар БУВ зроблений спеціально для покупця (віготовлені люстри, бра, світильники за розмірамі покупця) повернути его нельзя. Если покупець хоче повернути товар належної якості у Встановлені Терміни ВІН винен направіті нам Вимога про повернення товару з додатком самого товару и документів. Така Вимога и товар могут буті доставлені як поштою, так и особисто, на нашу адресу. Зверніть увагу! Если товар буде доставлених з пошкодженню, то ми НЕ зможемо повернути гроші, и претензії покупець повинен пред'являті кур'єрської компании, яка пошкодили товар в процесі доставки. Ми повінні Забезпечити Дотримання покупця умів Встановлення законом. Рекомендуємо складаті акт Огляду товару з додатком фотографій, в якому відбівається спосіб доставки товару, наявність (Відсутність дефектів), недоліки товару. Акт может буті підпісаній співробітніком компании кур'єрської служби. Повернення копійчаних коштів (за умови Дотримання покупцем вимог закону про повернення товару) повинен буті здійсненій НЕ пізніше 10 днів з моменту Отримання продавцем відповідної вимоги. Повернення підлягає сума, сплачена покупцем за товар, за вінятком витрат на повернення товару. Например, покупець Придбай в лампочку на суму 65 грн. На Наступний день решил від товару відмовітіся - відправів лампочку кур'єрською поштою нам и заплативши за послуги кур'єра 40 грн У вимозі про повернення покупець просити повернути 105 грн. Правомірнім нашим рішенням буде повернення 65 грн. 40 грн., Вітрачені покупцем на доставку товару до нашого магазину, повернення НЕ підлягають.

 
 

Повернення товару неналежної якості

Інші умови встановлюються для повернення товарів неналежної якості.

Покупець, який знайшов недоліки в товарі на свій розсуд можетпотребовать:

Заміни товару:
- на аналогічний;
- на інший товар з перерахунком ціни.

Зменшити вартість товару
пропорційно недоліків

Усунути недоліки
(відшкодувати витрати на таке усунення)

Повернути товар
Продавцю з поверненням сплачених грошових коштів

При отриманні вимоги про повернення товару ми здійснюємо следующіедействія:

Проводимо самостійно перевірку товару на наявність недоліків
Складаємо Акт огляду товару з відображенням виявлених недоліків, проведеної перевірки та встановлення причин недоліків.

Зверніть увагу! Покупець має право взяти участь у перевірці товару 

Якщо ми не можемо самостійно встановити причину недоліків, то маємо право провести експертизу  

Експертиза проводиться за наш рахунок

Якщо експертиза встановить, що недоліки пов'язані з обставинами, за які Продавець не відповідає, Покупець відшкодовує:

  • Вартість експертизи ;
  • Вартість транспортування товару ;
  • Вартість зберігання товару .

Експертиза проводиться з урахуванням терміну на повернення грошових коштів

Якщо в результаті перевірки (експертизи) буде виявлено, що ми відповідаємо за виниклі недоліки, відбувається повернення грошей протягом 10 днів з моменту отримання вимоги від Покупця.

 У яких випадках ми відповідає за недоліки товару?

Якщо встановлено гарантійний термін

Якщо не встановлено гарантійний термін

Якщо Продавець не обмовив недоліки при передачі товару 

В протягом гарантійного терміну

Покупець повинен довести, що недоліки виникли до передачі товару

Якщо недоліки обумовлені при передачі Продавець не несе за них відповідальність і повернення товару з цієї причини неможливий. 


 

  Як повернути гроші?

 З огляду на різні способи оплати, необхідно звернути увагу на те, яким способом слід повертати гроші

Якщо товар був оплачений банківською картою - возвратсредств за товари або послуги, оплачені банківською картою, проводиться толькона карту клієнта, який оплатив товар.

Зверніть увагу! Виплата готівкових коштів при поверненні товарів, оплаченнихбанковскімі картами, заборонена і є грубим порушенням.

У разі якщо на момент повернення товару карта клієнта припинила своедействіе (втрачена, закінчився термін дії, повернута в банк), повернення можетбить проведений на іншу карту того ж клієнта, або на банківський рахунок позаявленію клієнта. У цьому випадку повернення здійснюється в напівручному режимі, чтоувелічівает термін повернення коштів до місяця.

Якщо товар був оплачений готівкою - гроші виплачуються з кассипредпріятія. При цьому порядок повернення залежить від дня , коли возвращаютсяденьгі .

Повернення здійснюється в день покупки. На суммувозврата оформляється Акт про повернення грошових сум покупцям. Зазначений актсоставляется членами комісії в одному примірнику.

Повернення здійснюється не в день покупки. Повернення денегосуществляется тільки з головної каси організації на підставі пісьменногозаявленія покупця із зазначенням прізвища, імені, по батькові і тільки пріпред'явленіі документа, що посвідчує особу (паспорта або документа, егозаменяющего ).  

Прийом від покупця повернутого товару оформляється накладної, котораясоставляется в двох примірниках, один з яких прикладається до товарномуотчету , інший вручається покупцеві і є підставою для полученіяденежной суми за повернутий товар.