Дякуємо за замовлення❤️
 
❗️ОБОВ‘ЯЗКОВО ОГЛЯДАЙТЕ ПОСИЛКУ НА ПОШТІ, якщо щось не так повідомляйте нас та пишіть заяву на відшкодування  
 
Якщо Ви забрали посилку з пошти, Ви підтвердили, що все добре і питань до посилки не маєте  
 
Якщо Ви не забираєте посилку протягом тижня, вона автоматично повертається назад❗


ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ:
• Доставка по Києву Новою поштою Залежить від розміру и ваги посилки згідно тарифів НП
• Доставка по Україні здійснюється компанією - "Нова Пошта"

Нюанси ДОСТАВКИ
• Зверніть увагу : менеджер нашої компанії обов'язково повідомляє терміни виготовлення люстр і світильників нашого виробництва, ставить замовлення в роботу і після цого інформує дату відправки!!
• Термін виготовлення і доставки світильників і люстр здійснюється від двух днів до двух тижнів в залежності від складності техніки виконання замовлення.


Повернення
* Ви маєте право повернути або обміняти куплений у нас товар, якщо він Вам не підійшов протягом 14 днів . Кошти за товар, Який вам не підійшов повертаються в повну обсязі. Обміну та поверненю не підлягає відрізний товар ( провід) і люстри та світильники індивідуального виготовлення,
 
В разі поверення товару, поштові витрати бере на себе покупець

Повернути товар Ви можете за адресою м.Київ вул , Бориспільська 9 або Відправити товар через Нову пошту р Київ НП 283; Режим роботи: ПН-ПТ з 9 до 18:00; 
    Необхідно збереження товарного вигляду, споживчих властивостей товару належної якості до його продавцю, і навіть документів, що підтверджують купівлю товару;

 

Відмова від товару. Повернення товару належної якості

За законом, покупець має право повернути товар без пояснення причин. Але лише у встановлені терміни та за дотримання низки умов, про які ми розповімо нижче.

Отже, відповідно до закону покупець має право відмовитись від товару належної якості без пояснення причин:

- До моменту отримання товару у будь-який момент;


 Повернення товару можливе лише за одночасного дотримання покупцем наступних умов:

Збереження зовнішнього вигляду товару. Йдеться про те, що товар не мав бути у вжитку. На товарі мають бути збережені всі бирки та ярлики. Але йдеться саме про товар, а не про його упаковку, тому, якщо Ви надішлете нам товар через кур'єрську пошту, ми не відмовимо вам у прийманні товару на тій підставі, що упаковка товару пом'ята;
Збереження споживчих властивостей товару;
Наявність документів, що підтверджують факт придбання товару (таким документом може бути касовий чек, товарна накладна, акт прийому передачі). Зверніть увагу! При цьому покупець завжди має право використовувати, наприклад, показання свідків для доведення факту купівлі товару, якщо товар був придбаний у нашому фізичному магазині.

Покупець не має права повернути товар, якщо товар має індивідуально-визначені властивості і може бути використаний тільки даним покупцем. Іншими словами, якщо товар був зроблений спеціально для покупця (виготовлені люстри, бра, світильники за розмірами покупця), повернути його не можна.

Якщо покупець хоче повернути товар належної якості у строки, він повинен направити нам вимогу про повернення товару з додатком самого товару та документів.

Така вимога та товар можуть бути доставлені як поштою, так і особисто на нашу адресу.

Зверніть увагу! Якщо товар буде доставлено з ушкодженнями, то ми не зможемо повернути гроші, і претензії покупець має пред'являти кур'єрській компанії, яка пошкодила товар у процесі доставки.

Ми повинні переконатися у дотриманні Покупцем умов, встановлених законом.

Рекомендуємо складати акт огляду товару з додатком фотографій, у якому відбивається спосіб доставки товару, наявність (відсутність дефектів), недоліки товару. Акт може бути підписаний співробітником компанії кур'єрської служби.

Повернення коштів (за умови дотримання покупцем вимог закону про повернення товару) має бути здійснене не пізніше 10 днів з моменту отримання продавцем відповідної вимоги. Поверненню підлягає сума, сплачена покупцем за товар

Наприклад, покупець придбав у лампочку на суму 65 грн. Наступного дня вирішив від товару відмовитись – відправив лампочку кур'єрською поштою нам та заплатив за послуги кур'єра 40 грн.

На вимогу про повернення покупець просить повернути 105 грн.

Правомірним рішенням буде повернення 65 грн.

40 грн., витрачені покупцем на доставку товару до нашого магазину, не підлягають поверненню.

Повернення товару неналежної якості

Інші умови встановлюються для повернення товарів неналежної якості.

Покупець, який виявив недоліки в товарі на свій розсуд може вимагати:

Заміни товару:
- На аналогічний;
– на інший товар із перерахунком ціни.

Зменшити вартість товару
пропорційно недолікам

Усунути недоліки
(Відшкодувати витрати на таке усунення)

Повернути товар
Продавцю із поверненням сплачених коштів

При отриманні вимоги щодо повернення товару ми здійснюємо такі дії:

Проводимо самостійно перевірку товару на наявність недоліків
Складаємо Акт огляду товару з відображенням виявлених недоліків, проведеної перевірки та встановлення причин недоліків.

Зверніть увагу! Покупець має право взяти участь у перевірці товару

Якщо ми не можемо самостійно встановити причину недоліків, маємо право провести експертизу

Експертиза проводиться за наш рахунок

Якщо експертиза встановить, що недоліки пов'язані з обставинами, які Продавець не відповідає, Покупець відшкодовує:

Вартість експертизи;
Вартість транспортування товару;
Вартість зберігання товару.
Експертиза проводиться з урахуванням терміну повернення коштів

Якщо в результаті перевірки (експертизи) буде виявлено, що ми відповідаємо за недоліки, відбувається повернення грошей протягом 10 днів з моменту отримання вимоги від Покупця.

 У яких випадках ми відповідаємо за недоліки товару?

Якщо встановлено гарантійний термін

Якщо не встановлений гарантійний термін

Якщо Продавець не обмовив недоліки при передачі товару

Протягом гарантійного терміну

Покупець має довести, що недоліки виникли до передачі товару

Якщо недоліки обумовлені під час передачі Продавець несе за них відповідальність і повернення товару з цієї причини неможливе.

 Як повернути гроші?

 Враховуючи різні способи оплати, необхідно звернути увагу на те, яким сп
    особливому слід повертати гроші

Якщо товар було сплачено банківською карткою – повернення коштів за товари чи послуги, оплачені банківською карткою, провадиться лише на картку клієнта, який сплатив товар.

Зверніть увагу! Виплата готівки при поверненні товарів, сплачених банківськими картками, заборонена і є грубим порушенням.

У разі якщо на момент повернення товару картка клієнта припинила свою дію (втрачено, закінчився термін дії, повернуто до банку), повернення може бути здійснене на іншу карту того ж клієнта, або на банківський рахунок за заявою клієнта. У цьому випадку повернення провадиться у напівручному режимі, що збільшує термін повернення коштів до місяця.

Якщо товар було сплачено готівкою – гроші виплачуються з каси підприємства. При цьому порядок повернення залежить від дня, коли гроші повертаються.

Повернення здійснюється у день покупки. На суму повернення оформляється Акт повернення грошових сум покупцям. Зазначений акт складається членами комісії в одному примірнику.

Повернення здійснюється над день покупки. Повернення грошей здійснюється лише з головної каси організації на підставі письмової заяви покупця із зазначенням прізвища, імені, по батькові та лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу (паспорта або документа, що його замінює).

Прийом від покупця повернутого товару оформляється накладною, що складається у двох примірниках, один із яких прикладається до товарного звіту, інший вручається покупцю та є підставою для отримання грошової суми за повернутий товар.